Min lilla "svarta" lista

Jag får försöka att bli bättre på att uppdatera mina listor,
så från och med nu får det bli en förbättring för min del~!



Äldre utmaningar:

[X] GB-sandwich, samt sylt-Cornetton
[X] Pizza
[X] 40 gram chips, med 2dl Mer
[X] En meny från McDonalds(McFeast)
[/] Mjukglass med chokladströssel
[X] 100 gram vaniljglass
[X] En kanelbulle, med 3dl saft
[X] Pannkakor med sylt och vispgrädde
[X] 50 gram choklad(ejmörk!), med 2dl Mer
[X] 100 gram lösgodis
[X] Fika(ett bakverk med kanske en latte)
[X] Vitt bröd (vid tre stycken tillfällen)
[X] En kladdkaka, med en latte



Förra veckans utmaningar:

[X] Pannkakor med sylt och glass
[X] Fika(kladdkaka)


Som det syns, så klarade jag den förra veckans utmaningar - vilket är bra!

Pannkakan var... uugh, lite väl svårsmält då det kom till det mentala sättet.
Från att jag var stressad till att sylten jag tänkt mig inte fanns och sedan mängden...
och jag som trodde att jag skulle lyckas att äta pannkakor utan tårar för en gångs skull.

- Men det får väl vänta tills nästa övningstillfälle! Då skall det gå!

Fikat annars tog jag itu med medan jag träffade min coach på
ett mysigt fik hon sett medan hon skulle gå och möta mig.
- Vilket var ett mer ekologiskt sådant!
Så det fick bli en ekologisk kladdkaka med apelsinté vid sidan om~
Visst skulle det egentligen enligt schemat vara en latte,
men ibland får man nog trixa runt med reglerna lite~




Så. Vilka är denna veckas nya utmaningar?

[] Fika(ett bakverk med kanske en latte)
[] 100 gram lösgodis/50 gram choklad(ej mörk!) + 2dl Mer


Den här veckan fick jag välja mellan antingen lösgodiset eller mjölkchokladen...
vilket aldrig har hänt förr för min del.
Kanske hör det till övandet på ansvar, kanske inte.
Men mina inre röster lutar mer mot chokladen?
Varför? Därför att den är 50 gram medan lösgodiset är 100...

den inre rösten vinner än en gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0