När jag är frisk...


då skall jag le.

Det kommer att vara så många saker
och ting att uppskatta att jag inser det.
Livet skall inte vara tungt, det skall glida längs vägen.
Frågar människorna omkring mig hur det står till,
kommer ordet "trött" vara i ranson
- det skall finnas mycket att välja emellan.

Jag skall springa eftersom att det får mig att känna frihet,
och inte i dess plats bunden.
Vill jag ha, så skall jag det också.
Livet har så mycket att erbjuda en.

Skrattet kommer att visa sig utan en medföljande rädsla för bruten identitet.
Finns det chanser kan jag greppa dem tag i och se vad som sker.
En bra dag skall inte endast räknas som en där jag inte fäller tårar.

Livet kommer inte vara svart och vitt.
Det skall bestå av färg.



Kommentarer
Postat av: michaela

ja, den var riktigt lyckad faktiskt :) vi såg på the big lebowski, bra som tusan!



och nej, faktiskt inte. jag älskar verkligen dina målningar <3

2010-03-24 @ 23:06:24
URL: http://understarlight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0