Min lilla "svarta" lista

En ny lista med med en ny veckas utmaningar
- i tid också~! Stolt som bara den!



Äldre utmaningar:

[X] GB-sandwich, samt sylt-Cornetton
[X] Pizza
[X] 40 gram chips, med 2dl Mer
[X] En meny från McDonalds(McFeast)
[/] Mjukglass med chokladströssel
[X] 100 gram vaniljglass
[X] En kanelbulle, med 3dl saft
[X] Pannkakor med sylt och vispgrädde
[X] 50 gram choklad(ejmörk!), med 2dl Mer
[X] 100 gram lösgodis
[X] Fika(ett bakverk med kanske en latte)
[X] Vitt bröd (vid tre stycken tillfällen)
[X] En kladdkaka, med en latte


Vad skall jag säga idag då?

Hmm...
fikat tog jag mig igenom i lördags ute på Söder tillsammans med min mamma.
Denna gång fick det bli en rabarberpaj och en sojalatte till det
(ingen bild eftersom att de andra börjat anse det som ett slags tvång hos mig...).
Det allra mest påfrestade med just den övningen var att
jag främst var mentalt utmattad av att ha varit ute på stan
bland människor och sett mig själv i spegeln om och om igen...
men samtidigt så är sådant livet.
Jag får allt öva mer och mer helt enkelt~


Sedan så blev också chokladövningen avklarad~

[X] Fika - En bit rabarberpaj med en sojalatte till
[X] 50 gram choklad + 2dl Mer







Den här veckan blev det
3 utmaningar.
Igen...

Veckans nya utmaningar:

[] 100 gram lösgodis
[] Fika(en bakelse + en latte)
[] 40 gram chips + 2dl Mer


För att må fint, får man lida pin~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0