Att vara låst

Det kanske har märkts att jag inte varit så aktiv med bloggen nu på sistone
och för att förklara det så har jag varit något mentalt utstressad...,

vilket kan förklara att jag vid vissa tillfällen kanske råkat skriva
något oförståeligt då jag för det mesta inte
kollar igenom efter fel i vad jag skrivit~

Jag har rättare sagt gått runt som om jag sovit två timmar på nätterna då
det till och med varit strax under det normala och rekommenderade antalet.
Jag kan inte tänka så fullkomligt klart och
eftermiddagslurar har jag aldrig ens gjort förr under mina gymnasieår.
Det är som om jag fortfarande inte kan släppa den där stressen
angående min diagnos som jag fick i december med universitetet vid sidan av.

Jag har inte vant mig så mycket än och kraven, de finns ju allt kvar.

Jag menar, en gruppuppgift på universitetsnivå angående frågan

- "Vad är en bild?",

då vi hållit på och läst från biologiskt till det motsatta...
man vet bara inte vilken väg man skall gå.

... men för att vara positiv, så har jag börjat teckna lite mer oftare nu för tiden!
Vilket är en god sak för mig att ta itu med.

Jag tror att det också mycket har handlat om att jag snart
skulle få träffa min nya coach på Fryshuset, definitivt.

"Gud, vad kommer hon att tro om mig?"
"Tänk om hon ber om att byta mig mot en annan?"
"Jag kommer troligen knappast passa med henne alls,
vi kommer bara att sitta där, i en fullkomligt obekväm tystnad..."



Från en väntan och längtan,
till en oro och nervositet...
till en panisk ångest utav att varken veta vad att ha på sig, göra eller ta vägen...
drömmarna har även börjat jaga ikapp mig nu.
De finns där, de obehagliga sådana, och flera att minnas per natt.

Det är som om jag är innelåst samtidigt som jag själv håller i nyckeln.

Kommentarer
Postat av: Mergime

har inte mycket att säga mer än kämpa

och skickar några styrkekramar ! <3

2010-02-18 @ 22:45:43
URL: http://mergimebytyqi.webblogg.se/
Postat av: Therese "tisa"

Åh, oro och ångest är så jobbigt.

Men allt brukar lösa sig i slutändan.

Kämpa på söta du!

Kram

2010-02-19 @ 19:33:32
URL: http://theresewictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0