Min lilla "svarta" lista

Den här veckan är det ännu tre utmaningar att ta mig igenom.
Och jag känner verkligen att jag vill klara av dem den här gången.



Äldre utmaningar:

[X] GB-sandwich, samt sylt-Cornetton
[X] Pizza
[X] 40 gram chips, med 2dl Mer
[X] En meny från McDonalds(McFeast)
[/] Mjukglass med chokladströssel
[X] 100 gram vaniljglass
[X] En kanelbulle, med 3dl saft
[X] Pannkakor med sylt och vispgrädde
[X] 50 gram choklad(ejmörk!), med 2dl Mer
[X] 100 gram lösgodis
[X] Fika(ett bakverk med kanske en latte)
[X] Vitt bröd (vid tre stycken tillfällen)
[X] En kladdkaka, med en latte
[X] En alternativ pajbit, med en latte




Den förra veckans utmaningar:

[] 100 gram lösgodis
[X] Glass(en våffla med 2 kulor gräddglass)
[X] Fika(en "snickerskaka" med en latte)


Våfflan var understruken för att min behandlare inte ville sätta mig på kompensationsgränsen.

Och varför lösgodiset inte blev av hade sin orsak i sig.
Vissa dagar kan en heldag hemma närintill driva mig till vettet på grund av alla tankar
som sliter och tar att övningen bara inte finns.
En sådan var i söndags, och en sådan orsak dög inte som förklaring
till en behandlare över varför rutan inte är ifylld.
Då blir jag bara så arg över mig själv som människa.
("Att man bara inte kan pressa i sig godiset, för guds skull...")


Den här veckans utmaningar:

[] 100 gram lösgodis
[] Glass
[] Fika(ett bakverk med kanske en latte)



Som det syns, så är det samma utmaningar även den här veckan~!
... vilket kanske inte är så konstigt ändå om man tänker efter lite.
Lösgodiset var ett absolut då det inte blev av förra veckan,
och min coach och jag hade inte bestämt oss för hur vi skulle träffas den här veckan.
Simpelt sagt, två slags övningar att ta beroende på vädret:
- Regn = Fika inomhus,
- medan Sol = glass, då det är fint väder utomhus.
Dessutom så känns glassen på ett vis mer acceptabel på en vardag i jämförelse
med godis och chips då det är fastbränt på mitt huvud som "HELG".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0