Min lilla "svarta" lista

Lika sent som alltid med uppdateringen när det kommer till min lilla "svarta" lista~

[X] GB-sandwich, samt sylt-Cornetton
[X] Pizza
[X] 40gram chips, med 2dl Mer
[X] En meny från McDonalds(McFeast)
[/] Mjukglass med chokladströssel
[X] 100 gram vaniljglass
[X] En kanelbulle, med 3dl saft
[X] Pannkakor med sylt och vispgrädde(350 gram alltsammans!)
[X] 50 gram choklad(ejmörk!), med 2dl Mer
[X] 100 gram lösgodis
[X] Fika(ett bakverk med kanske en latte)
[X] Vitt bröd (vid tre stycken tillfällen)

Jahapp, det visade sig bli två stycken den här veckan med...
Men bara för det, så behöver det inte betyda att jag inte försöker här, även fast jag ve~rkligen inte gillar vissa.



Men veckans två nya var det:

[ ] Pannkakor med sylt och vispgrädde
[ ] 50 gram choklad(ej mörk!), med 2dl Mer


Pannkakan imorgon, nu gäller det~



Kommentarer
Postat av: annii

håller på dig. you go! kram

2009-09-30 @ 23:06:50
Postat av: inte drabbad?

Vad duktig du är:) Du kämpar verkligen!!

När du skriver "veckans" är det vad du har ätit denna veckan då eller saker som du strukit från din lista sen lång tid tillbaka?

Hoppas att du får en bra dag!

2009-10-01 @ 06:48:45
URL: http://intedrabbad.blogg.se/
Postat av: intedrabbad

Jaa nej jag tänkte det :) Men sjukt duktig är du iallafall! Hoppas att du har haft en toppendag.

2009-10-01 @ 22:02:44
URL: http://intedrabbad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0