Min lilla "svarta" lista

En aningen sen uppdatering nu eftersom att det redan är torsdag(!), men här kommer den, färsk och go'~

[X] GB-sandwich, samt sylt-Cornetton
[X] Pizza
[X] 40gram chips, med 2dl Mer
[X] En meny från McDonalds(McFeast)
[/] Mjukglass med chokladströssel
[X] 100 gram vaniljglass
[X] En kanelbulle, med 3dl saft
[X] Pannkakor med sylt och vispgrädde(350 gram alltsammans!)
[X] 50 gram choklad(ejmörk!), med 2dl Mer
[X] 100 gram lösgodis
[X] Fika(ett bakverk med kanske en latte)
[X] Vitt bröd (vid tre stycken tillfällen)

Lägg märke till att jag till slut kryssade i McDonalds-rutan~
Motvilligt med mer än måttligt, men ärligheten räknas mest av allting en person har att erbjuda.

[X] 50 gram choklad(ej mörk!)
[X] En meny från McDonalds
[X] Vitt bröd (vid tre stycken tillfällen)

I andra ord, så har jag haft en framgångsrik(uugh) vecka innan denna.
Vissa människor kanske tänker ""Vitt bröd", what the fuck...?", men seriöst, jag favoriserar inte det...
Från att ha varit liten och ätit rostat med salami till frukost, så måste brödet vara mörkt.
Inte bara mörkt, grovt.
Inte bara grovt, grövre.



Jag antar att vissa tycker att det är lika komiskt som jag då jag en dag helt enkelt tittade in på någon fjortisblogg som underhållning och en lättan av uttråkan.
Vad ser jag?
En bild på någon vit skiva med smör, ost, ett litet isbergssalladsblad och en gurkskiva.
"Titta vad nyttig jag är!"

*Host, okej! Inga åsikter om mat som min behandling beordrar mig om, släpp och släpp.

Veckans nya utmaningar är:

[] 100 gram lösgodis
[]
[] En GB-glass + 2dl Mer

Den mittersta fick utebli eftersom att jag och min behandlare inte hittade ett passande tillfälle.



En skepsis med lösgodiset:

"Den här gången ska du gå till den vanliga "Karamellkungen"-hyllan och handla godiset"

("Skit...")

"Ingen choklad den här gången heller"

("Aaaawww...!!!")


Som vi säger, det söta är det nyttiga för ens själ~

Kommentarer
Postat av: intedrabbad

Shit vad duktig du är :) Du gör ju verkligen framsteg!! Hoppas att du stannar kvar i bloggvärlden nu!!

KRAM

2009-09-24 @ 19:36:06
URL: http://intedrabbad.blogg.se/
Postat av: pillan

åh du har varit saknad!

hur är allt?

kramkram

2009-09-24 @ 19:52:01
URL: http://pillant.blogg.se/
Postat av: tisa

Tack :)



Då skulle verkligen rekommendera dig att köpa just en juicepress, den är verkligen superbra! hihi :)



Jag ska dricka juice imorgon till frukost och då lovar jag att dricka för dig också ;)



Kram

2009-09-24 @ 21:30:58
URL: http://jagskakrossaatstorningen.blogg.se/
Postat av: Louise

sv; tack sötnos! du har helt rätt ang varför man är hungrig hela tiden.. men det är lite läskigt att alltid känna sug. är rädd att det aldrig kommer försvinna liksom!:O



Hur går det för dig?

kämpa på! kramar

2009-09-24 @ 22:03:59
URL: http://myworld2.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0