Kreativitet


Det är svårt, men ibland försöker jag få den förlorade kreativiteten att komma tillbaka.

Steg för steg, så ska det fungera förr eller senare.

Det handlar bara om att inte ge upp.

 


"Jag springer inte iväg och gråter när jag är upprörd.
Jag slår inte på saker.
Jag ritar.
På det sättet, så vet jag att jag duger till, att jag gör någonting bra.
Jag ger färg och mönster till ett tomt, vitt pappersark."
Jag skapar liv"

Mitt lilla sätt att tänka på i högstadiet och under tidigare delen av gymnasiet~

Kommentarer
Postat av: matilda

Den vill jag också smaka, den kan ju inte annat än vara god! :)

allt bra idag?

2009-09-23 @ 11:19:13
URL: http://matildafleur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0