Att önska

Jag önskar att jag inte vore en människa, för då skulle inte alla de krav finnas till.

Jag önskar att jag var en uggla, för då skulle jag förstå.

Jag önskar att jag var en svala, för då skulle jag vara kapabel att flyga och se över det allt.

Jag önskar att jag var en snok, för då skulle jag inte vara tvungen att se.

Jag önskar att jag var en dront, för då skulle problemen inte finnas mer.

[Vad jag skrev då jag blev tankspridd under eftermiddagen,
ingen aning varför egentligen...]



Det har gått över ett dygn sedan jag fick reda på det från min behandlare.
Och fortfarande så grämer och river sönder det mig inombords.


Kommentarer
Postat av: pillan

åh tack!

vad kul att du kommenterade förresten,

vet inte om det är du men hade du en blogg som hette kastanjeflickan förrut?

eller blandar jag i hop dig med någon annan.. tänkte på din email..

kram

2009-09-24 @ 18:48:03
URL: http://pillant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0