Min lilla "svarta" lista

Lika sent som alltid så uppdaterar jag den en gång till~

Äldre utmaningar:

[X] GB-sandwich, samt sylt-Cornetton
[X] Pizza
[X] 40 gram chips, med 2dl Mer
[X] En meny från McDonalds(McFeast)
[/] Mjukglass med chokladströssel
[X] 100 gram vaniljglass
[X] En kanelbulle, med 3dl saft
[X] Pannkakor med sylt och vispgrädde(350 gram alltsammans!)
[X] 50 gram choklad(ejmörk!), med 2dl Mer
[X] 100 gram lösgodis
[X] Fika(ett bakverk med kanske en latte)
[X] Vitt bröd (vid tre stycken tillfällen)


Host* okej, förra veckans utmaningar alltså...


[X] 50 gram choklad(ej mörk!) + 2dl Mer
[X] 100 gram godis
[X] En GB-glass + 2dl Mer

Fullt upp med kryss iallafall~!
Okej, kanske det inte blev att jag tog fulla mått under lördagen, precis som jag skrev i ett tidigare inlägg.
Men för att se det från den goda sidan,
så behövde jag inte repetera dem ännu en vecka på rad igen~


Eftersom att det var en liten brist på övningstillfällen den här veckan,
så blir det "bara" två stycken då.
Fast det är inte direkt som om jag gråter åt det iallafall, hehe.




Veckans nya utmaningar:

[] Pannkakor med sylt och grädde
[] 40 gram chips, med 2dl Mer


Jag har klarat dem med motvilja förr,
så jag borde väl kunna göra det nu med, eller hur~

Kommentarer
Postat av: Bullen

Vad bäst du är! Jag håller också på att bocka av saker som från förbjudetlistan... :) Igår var jag och en vän ute och fikade - delade på en kladdkaka och en rabarberpaj med vaniljsås. Jobbigt, men jag klarade det!



Det är ju väldigt bra att sätta upp mål för veckan! Det ska jag nog också försöka göra...

2009-11-19 @ 23:17:52
URL: http://vaniljbullen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0