Min lilla "svarta" lista

Glömde att uppdatera listan förra veckan... men här kommer den nya iallafall~


Äldre utmaningar:

[X] GB-sandwich, samt sylt-Cornetton
[X] Pizza
[X] 40gram chips, med 2dl Mer
[X] En meny från McDonalds(McFeast)
[/] Mjukglass med chokladströssel
[X] 100 gram vaniljglass
[X] En kanelbulle, med 3dl saft
[X] Pannkakor med sylt och vispgrädde(350 gram alltsammans!)
[X] 50 gram choklad(ejmörk!), med 2dl Mer
[X] 100 gram lösgodis
[X] Fika(ett bakverk med kanske en latte)
[X] Vitt bröd (vid tre stycken tillfällen)

Host*, så jag glömde att uppdatera förra veckans tre utmaningar, så här är dem:

[X] 50 gram choklad(ej mörk!) + 2dl Mer
[X] 100 gram godis
[X] En GB-glass + 2dl Mer

Avklarade med pin och pina, så antog jag att jag slapp dem för veckan iallfall.
Inte.
Eftersom att jag hade varit en aning kompenserande genom att inte ta fulla mått
och dessutom gå och lägga mig efter tolv så...
fick jag ta dem igen den här veckan...

Toppen
, jätteroligt, varför och varför...?
Detta förbannade godis som jag aldrig blir av med!

Varför det blev bestämt att jag skulle ta exakt samma sak åter och åter igen, det var just kompenserandets fel.
Ifall det kommer sådant inblandat i träningen, så anses det inte vara träning.
Så enkelt var det. Och dumt.



... Fast för att vara positiv så slapp jag hamburgare och pizza iallafall~ <3
Optimism är ordet~!





Veckans (nya) utmaningar då:

[ ] 50 gram choklad(ej mörk!) +2dl Mer
[ ] 100 gram lösgodis
[ ] En GB-glass + 2dl Mer

...och så den extra utmaningen:
- Fulla mått!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0