Dagens tanke

"Känslor är ett bevis på att en människa sannerligen lever"


Kommentarer
Postat av: Therese "tisa"

Det är så sant (texten du skrivit).



Jo Greveholm var bra. Lite mer mystik och sådär.

Själv var jag 3 år när Sune gick. Kanske fattade jag inte så mycket då. Men sen gick det ju i repris senare på 90-talet, och då vet jag att jag tittade :)



Kram

2009-11-23 @ 20:13:02
URL: http://theresewictoria.blogg.se/
Postat av: Anonym

Så sant så sant...

Jag minns den sommar då jag blev sjuk. Då var det mer åt det anorektiska hållet. Mamma beskriver alltid den sommaren som "då det inte gick att nå fram" jag var helt likgiltig inför allt i min vardag och brydde mig inte om hur varken jag eller andra mådde.

Att ha känslor är viktigt och verkligen ett tecken på att man lever.

Hoppas att allt är bra med dig!

2009-11-23 @ 20:50:02
Postat av: inte drabbad

Glömde säga att det var jag som kommenterade :)

2009-11-23 @ 20:50:22
URL: http://intedrabbad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0