Min lilla "svarta" lista

Lika sen som alltid, eller hur~

Host*, så här kommer min lilla uppdatering med veckans nya utmaningar~<3

Äldre utmaningar:

[X] GB-sandwich, samt sylt-Cornetton
[X] Pizza
[X] 40 gram chips, med 2dl Mer
[X] En meny från McDonalds(McFeast)
[/] Mjukglass med chokladströssel
[X] 100 gram vaniljglass
[X] En kanelbulle, med 3dl saft
[X] Pannkakor med sylt och vispgrädde
[X] 50 gram choklad(ejmörk!), med 2dl Mer
[X] 100 gram lösgodis
[X] Fika(ett bakverk med kanske en latte)
[X] Vitt bröd (vid tre stycken tillfällen)
[X] En kladdkaka, med en latte


Veckans förra utmaningar alltså:

[X] En kladdkaka med en latte
[X] 100 gram lösgodis

Som jag skrev förut...
så var övningen med kladdkakan en total mardröm
- eftersom att övningen råkade ta plats mitt i Kista galleria!
Så mitt lilla tips är... välj en plats där det är rätt så lugnt i omgivningen.
Det är påfrestningar nog som det är, seriöst(iallafall för mig)~



Veckans nya utmaningar:

[ ] Vitt bröd(vid tre stycken tillfällen)
[ ] Fika(valfri bakelse med kanske en latte)
[ ] Pannkakor med sylt och vispgrädde

Okej, då...

Vitt bröd var det rätt så länge sedan jag övade på nu.
Vissa människor har problem med det, andra inte.
Jag får försöka vänja mig vid tanken att jag faktiskt enbart åt det gammalmodiga rostbrödet som liten.
Get used to it, get used to it...

Fikat blev struket eftersom att det inte fanns en tid för något tillfälle att öva det på.

Och pannkakor... ja, pannkakorna tacklade jag med idag.
Vi är fortfarande varandras nemesis.



Den här veckan ska jag INTE kompensera, jag får det inte för mig själv nu!
Nu ska jag ge mitt allt~

Kommentarer
Postat av: Bullen

Hurra! Du är ju hur grym som helst! Jag tycker också att både pannkakor och vitt bröd är svårt... Jag åt pannkakor en gång när jag gick på dagvården, men sen dess har jag inte gjort det. Däremot har jag ätit raggmunk en gång, och har fler raggmunkar i frysen. Raggmunk var ganska jobbigt men, inte lika jobbigt som vanliga pannkakor. Det är ett tips, om det känns svårt med pannkakorna...



- Bullen

2009-12-04 @ 10:15:06
URL: http://vaniljbullen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0