Min lista av 2009


Eftersom att 2010 ligger runt hörnet, så kommer här en lista över mitt 2009...


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Kom in på en ätstörningsbehandling.

2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade inga nyårslöften förra året vad jag kommer ihåg...

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Inte vad jag vet.

4. Dog någon som stod dig nära? Nej.

5. Vilka länder besökte du? Var bara hemma i Sverige i år.

6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? En hel del faktiskt :)

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 11 februari...

8. Vad var din största framgång 2009? Att... jag fått tillbaka min energi och en del av min glädje nu. :)

9. Största misstaget? En hel del, faktiskt... dock har jag ett hjärnsläpp just nu.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Underviktig ja, och därmed hål i fyra tänder, försvagad lever, torr hy så att mina händer spruckit upp och blött..

11. Bästa köpet? Finns så många... hittade min önskade Sigur Rós-skiva på rean igår till exempel~

12. Vad spenderade du mest pengar på? Min allt-i-ett-skrivare...

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Min familj, vänner och dagen då jag fick reda på mitt antagande till behandling. Skuttade upp i luften så fort jag var ensam, haha~

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Beiruts "Elephant Gun", definitivt.<3
Sedan Bo Kaspers Orkesters "Stunder som den här", Fionn Regans "Be good or be gone", Sigur Rós "Hoppipolla" och mängder, mängder mer...

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Beror på, men jag var knappast lyckligare. Ingen chans.

16. Vad önskar du att du gjort mer? Levt livet mera och njutit av det.

17. Vad önskar du att du gjort mindre? Lagt ned min tid på mat, satt höga krav och ignorerat vad jag egentligen känt. Gått ned i vikt.

18. Hur tillbringar du julen? Med släkt och familj~

20. Favoritprogram på TV? Ingen aning.

21. Bästa boken du läste i år? Ingen skönlitterär person för att vara exakt.
Men Mia Törnbloms självbiografi var intressant att läsa.

22. Största musikaliska upptäckten? De nya artisterna på min Ipod~<3

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Min gula Ipod Nano ifall jag inte minns fel.

25. Något du önskade dig men inte fick? Nej

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Jag firade den hemma hos mig med familjen.

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Oh, ja.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Inga jeans.

29. Vad fick dig att må bra? ... alla nya och goda människor som jag träffat.

30. Vilken kändis var du mest sugen på? Have no idea.

31. Vem saknade du? Ingen speciell...

32. De bästa nya människorna du träffade? Min behandlare. <3 Och andra nya personer längs min behandling~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0