Hallå, julkänsla

De senaste åren då jag inte mått bra, så har det alltid varit ett problem med julkänslan för min del.
Ibland har det nästan varit som om
"Känns som om vi lika gärna kunnat hoppa över julen, jag känner ändå inte en glädje".

Det får ta sig ett slut i år.

Och eftersom att jag än inte fått någon som helst julkänsla hittills i år,
så tog jag en genväg till Åhléns och köpte botemedlet:



Tadaa~!

Finns troligen inte någonting mer likt en tvättäkta svensk jul än Sunes.

Har bestämt mig att jag ska titta på ett avsnitt per dag,
istället för de urusla julkalendrarna som går nuförtiden~

---

Annars så ska jag nog ikväll fortsätta på mitt lilla skisseri(som verkligen inte är klart än)
och skriva vidare~




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0