Dagens tanke

"Se dina fördelar framför de negativa,
använd dem~!"


Kommentarer
Postat av: pinkhelp

Ja jag tycker inte att du ska ta det negativt, jag har alltid tyckt mer om och velat vara mer annorlunda, inte smälta in i mängden!



Oj, ja det måste varit svårt för henne att smälta så snabbt! Jag funderar på dagsvård för jag klarar inte av det längre. De har konfronterat mig tidigare men då har jag blåljugit så det känns som att de tänkt tanken men sedan trott på mig. Åh.



2009-11-27 @ 08:13:50
URL: http://pinkhelp.blogg.se/
Postat av: pinkhelp

Åh tack! :)



Ja, det känns som om speciellt min mamma behöver få en förklaring just för att hon varit väldigt ledsen över att jag inte visat några känslor och så. Men mina tankar har varit på annat och sen har kontrollen hållit fast mig att inte bryta ihop inför dem.



Haha oj, vad fick dig att tro att jag var stockholmare? Vart bor du förresten? :)

2009-11-27 @ 18:35:09
URL: http://pinkhelp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0