Tre saker i vägen

Egentligen skulle jag sitta och uppdatera mig här på bloggen
just nu när jag kommit hem efter att ha sett på
"Alice i underlandet" på bio med mina systrar,
men det kom lite saker och ting i vägen precis.

Först, så verkar min mage ha blivit något klart värre under dagen
- jag har nästan bokstavligt talat en dolk nedanför mina revben.

Andra, så har min mamma precis skållat mig eftersom att hon
ansåg att jag var nära att hyperventilera på grund av smärtan.

Och tredje, hon beordrade mig till att stänga ned datorn och lägga mig i sängen.

Just då jag verkligen ville uppdatera också...
men som typiskt nog, så får det vänta tills i morgon~!

Och DET lovar jag helhjärtat~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0