Förhinder

Ja,... egentligen skulle jag ha skrivit mycket här ikväll,
men det rådde en aningen tvist här hemma över en sak
så att jag fick panik... panik så att jag vandrade runt i cirklar...
och sedan min pappa som gormade att

"Nu får du fan ta och skärpa dig!!"

"Ser du inte att hon nästan grips av panik?!"

"Det är ju fan så att nästan JAG grips av panik!"

Ännu ett exempel på att jag inte kan hantera stress. Alls.
Om pappa blir förbannad på mig eftersom att han inte har någon som helst förståelse
för att jag lätt lider utav ångest och utav panik...
går mamma upp på min sida.
Sedan börjar han förbannat ifrågasätta varför hon tar min sida.
Och där... påbörjar den nedåtgående spiralen...

Och det får mig att känna så otroligt i vägen.

Men.
Jag kommer att uppdatera gott här imorgon iallafall~!

Kommentarer
Postat av: emelina

svar: de gör du rätt i, delfiner är helt underbara!

2010-03-26 @ 16:02:33
URL: http://emelinaf.blogg.se/
Postat av: Mika

svar: det är majonnäs :)

2010-03-28 @ 18:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0