Min lilla "svarta" lista

Det har varit ett tag nu sedan jag sist uppdaterade
min lilla "svarta" lista på grund av ledighet med mera,
men nu börjar det röra på sig lite igen~


Äldre utmaningar:

[X] GB-sandwich, samt sylt-Cornetton
[X] Pizza
[X] 40 gram chips, med 2dl Mer
[X] En meny från McDonalds(McFeast)
[/] Mjukglass med chokladströssel
[X] 100 gram vaniljglass
[X] En kanelbulle, med 3dl saft
[X] Pannkakor med sylt och vispgrädde
[X] 50 gram choklad(ejmörk!), med 2dl Mer
[X] 100 gram lösgodis
[X] Fika(ett bakverk med kanske en latte)
[X] Vitt bröd (vid tre stycken tillfällen)
[X] En kladdkaka, med en latte

Det känns något aningen underligt att börja öva på dem igen,
hade på ett sätt vant mig med att inte göra det ett tag nu.
Fast samtidigt...
så hade jag nog inte heller klarat av dem så som jag mått på sistone.

Men.
Från och nu, så har vi satt en ny regel angående övningarna som tar sig på kvällen:

- En efter timme, inte en minut senare, efter att jag påbörjat en övning,
så skall jag ligga i min säng för natten.
Punkt och pricka, inga fungerande argument...

och det känns så förbannat hårt på ett sätt.
Som att jag gladeligen skulle lägga mig ned och sova strax efter
att jag ätit någonting som jag jämför med smuts och gift.

Det är inte direkt att  jag lägger mig halv tio på en fredagskväll,
men jag vill ju inte heller proppa i mig en choklad klockan elva på kvällen...
Puuuh, jag får väl köpa mig en riktigt bra tidning att unna mig själv.




Okej, den här veckans nya utmaningar är...

[ ] Pannkakor med sylt och grädde
[ ] 50 gram choklad(ej mörk) + 2dl Mer

So we meet again, pancakes of hell...



Men, men.

Övning ger färdighet, eller hur~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0