Award~


Igår så fick Bergqvist ta emot en guldbagge, och inte ensam heller.
Även lilla jag fick ta emot ett pris
från Johanna och antar utamningen att berätta sju sanningar om mig själv:


  • jag har gått estet och innan dess på en konstkurs sedan jag var 12 år gammal
  • jag älskar att skriva fastän jag aldrig läser skönlitteratur på egen fri vilja
  • min dröm är att antingen bli en barn- och ungdomspsykolog(yeah, right) eller en ätstörningsbehandlare~<3
  • jag har aspergers syndrom
  • jag fick ta emot skolans kulturpris med inriktning på bild då jag tog studenten
  • jag har en ovana att vara makabert grinig då jag inte får som jag vill
  • jag... har en liten förkärlek till filmer med 1700-tals tema och gråter till alla filmer med Tom Hanks

när du fått en award ska du:

- kopiera awarden från min blogg
- länka personen som du fått den av
- berätta sju sanningar om dig själv
- välja och visa bloggar som du vill ge den till
- lämna en kommentar i deras blogg med information om att du har gett dem en award



Ååh, det finns ju så otroligt många fina människor där ute
som skulle förtjäna ett fint pris att ta emot...
men för att göra det lättare för mig, så tar jag två stycken den här gången.

Mina pristagare är...

Malin eftersom att hon verkligen är en sådan söt och härlig person,

och sedan pinkhelp eftersom att hon också är en person som kämpar kontinuerligt och som man verkligen känner med och håller tummarna för~

Kramar från mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0