Ett test

Det är konstigt hur träffande vissa test kan kännas på en människa.

Självklart, test, särskilt sådana på nätet skall man ju inte tro helhjärtat på.

Samtidigt så blev det så hastigt många "ja"n att kryssa i för min del...

Man vill veta så mycket, ändå ibland inte då ord kan vara pilen i hjärtat på en.

För att vara positiv så var jag iallafall inte alltför antisocial~

Träffar det här testet dig med, kanske?

Disorder Rating Information
Paranoid: High more info | forum
Schizoid: Moderate more info | forum
Schizotypal: Very High more info | forum
Antisocial: Low more info | forum
Borderline: Very High more info | forum
Histrionic: High more info | forum
Narcissistic: High more info | forum
Avoidant: Very High more info | forum
Dependent: Very High more info | forum
Obsessive-Compulsive: High more info | forum


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag blev, om jag ska vara ärlig, rätt rädd av det här testet. Jag brukar i vanliga fall inte bry mig särskilt mycket om sådana här test, men i det här fallet gjorde det de.. Lite.



svar; tusen tack för dina kommentarer kära du! de värmer mer än du tror.

hur går det för dig egentligen?

jag blir nyfiken, och det är inte alltid så lätt att "läsa mellan raderna" på dina blogginlägg.



kramar på dig <3

2010-02-16 @ 19:32:37
URL: http://hallonte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0