Min lilla "svarta" lista

Bättre sent än aldrig, eller hur?
Host*, som sagt, det är fortfarande två utmaningar per vecka som gäller dessa dagar.
En utmaning färre än förr,
men det är nogtroligen bara för det bästa sedan jag mått som allra värst på sistone~


Äldre utmaningar:

[X] GB-sandwich, samt sylt-Cornetton
[X] Pizza
[X] 40 gram chips, med 2dl Mer
[X] En meny från McDonalds(McFeast)
[/] Mjukglass med chokladströssel
[X] 100 gram vaniljglass
[X] En kanelbulle, med 3dl saft
[X] Pannkakor med sylt och vispgrädde
[X] 50 gram choklad(ejmörk!), med 2dl Mer
[X] 100 gram lösgodis
[X] Fika(ett bakverk med kanske en latte)
[X] Vitt bröd (vid tre stycken tillfällen)
[X] En kladdkaka, med en latte

---

Förra veckans utmaningar:

[X] Pannkakor med sylt och grädde
[ ] 50 gram choklad(ej mörk) + 2dl Mer

Ja, det kanske märks att chokladen saknar ett kryss...
det blev ett litet misslyckande, med jag och min stress den här gången...
Ingen var hemma och försäkrade att jag ens åt av den
(vilket egentligen inte borde behövas dessa dagar nu...),
och så blev det bara inte av.
Det funkar bara inte ihop vissa dagar.

... vilket ledde till att chokladen stannade kvar till även den här veckan~
Pannkakorna fick jag iallafall i mig för att vara positiv.



Så.
För att lista upp denna veckas utmaningar, så blir det...

[] 50 gram choklad(ej mörk) + dl Mer
[] Fika(ett bakverk med till exempel en latte)



Hur det blir, det får vi allt se.
Tummarna upp~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0