Min lilla "svarta" lista

Min lilla "svarta" lista har än en gång fått en tillökning~

[X] GB-sandwich, samt sylt-Cornetton
[X] Pizza
[X] 40gram chips, med 2dl Mer
[ ] En meny från McDonalds(McFeast)
[/] Mjukglass med chokladströssel
[X] 100 gram vaniljglass
[X] En kanelbulle, med 3dl saft
[X] Pannkakor med sylt och vispgrädde(350 gram alltsammans!)
[X] 50 gram choklad(ej
mörk!), med 2dl Mer
[X] 100 gram lösgodis
[X] Fika(ett bakverk med kanske en latte)
[X] Vitt bröd (vid tre stycken tillfällen)


Alltså så har det mitt i allting blivit bestämt att jag har hela TRE stycken utmaningar per vecka.
Men jag får försöka se det som någonting positivt!
Okej, kanske inte att jag kan öva på vanliga varor som till exempel philadelphia och leverpastej som andra,
men jag antar att jag får ta tillit på nutritionistens ord om att INGENTING kan gå fel.


Veckans utmaningar har jag delvis "klarat" av förut eftersom att jag rent ut sagt var tvungen att göra det. M~en... så har jag än en gång nått vändpunkten där mitt nemesis väntar.

Jag vill inte, jag ville verkligen inte göra det.
Jag vill inte pressa ned en jädra McDonalds-meny.
Vad som helst bara, förutom det!

 

Veckans utmaningar:

[] 50 gram choklad(ej mörk!)
[] En meny från McDonalds
[] Vitt bröd (vid tre stycken tillfällen)


Aaahh, happiness~...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0