Min lilla "svarta" lista

Lika sent som alltid med uppdateringen när det kommer till min lilla "svarta" lista~

[X] GB-sandwich, samt sylt-Cornetton
[X] Pizza
[X] 40gram chips, med 2dl Mer
[X] En meny från McDonalds(McFeast)
[/] Mjukglass med chokladströssel
[X] 100 gram vaniljglass
[X] En kanelbulle, med 3dl saft
[X] Pannkakor med sylt och vispgrädde(350 gram alltsammans!)
[X] 50 gram choklad(ejmörk!), med 2dl Mer
[X] 100 gram lösgodis
[X] Fika(ett bakverk med kanske en latte)
[X] Vitt bröd (vid tre stycken tillfällen)


Hm, veckans hittills bestämda utmaningar är...

[ ] Pizza
[ ] Fika(ett bakverk med kanske en latte/annan dryck)

Ja, det stod rätt. Pizza.

Uuuugh, vad jag hyser ett självhat för mig själv bara när jag tänker på det.
"Pizza", "Pizza", "Pizza", "Pizza"
Ekande, precis så där.
Jag äter den med min behandlare i morgon, men... jag blir en aning galen.
Samtidigt som jag kanske borde inbilla mig själv "Vad bra att du gick med på att öva den", så ändå...

"Typiska Victoria att välja just det alternativet
- enbart eftersom att det kändes som om du behövde bevisa för de andra att du verkligen försökte"

Men jag får väl försöka se det som en god sak.
Kanske som vissa säger, att det är på tok för snabbt tempo, men tänk.

Vissa andra, de väljer just det svåraste som det allra första.
Varför?
Eftersom att om de väl har klarat av det värst tänkbara, så klarar de även av det "mindre"~




Vi får se~~

Kommentarer
Postat av: Linn

Jag gillar din ide med att kryssa av grejj efter grejj sådär. Tar du det i den takt och ordning du orkar eller har du alltid x-antal bestämda utmaningar i veckan?



Tack föresten, jag vet att du har rätt, och att väga sig mer än 1 gång i veckan är totalt vansinne. Jag förstår inte, siffrorna stämmer iallafall inte, men ändå är det så svårt att sluta.



Kämpa på tjejen, och lycka till med pizzan!(som jag föresten saknar dödsmycket, och absolut skulle äta om det inte var för att jag är vegan)



<3kramisar



2009-10-15 @ 21:04:44
URL: http://mitthjerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0