Dagen i kort

Idag, så har det varit rätt så lugnt för mig iallafall.
Själva måendet skiftar från sekund till sekund,
men i helhelt så har jag mått rätt så bra sedan gårdagen(då det verkligen inte var på topp...)

Det stämmer faktiskt, när en gråter, så rinner en del av det "svarta" ur en.
Innan en ny mängd slinker ned igen.
Gumma tankar, dumma ångest, men sådant är livet~!

Som alltid så fanns det där inbyggda måstet att göra någonting "nyttigt"
av tiden där för att inte känna mig efter,
men jag lyckades skjutsa den åt sidan lite grann ändå~

Som alltid, huvudsaken är att man åtminstone försöker~



God natt~

Kommentarer
Postat av: Therese

Skönt att du mått rätt så bra.

Du har nog rätt, man får nog ut mycket "svart" när man gråter. Visst det kanske fylls på igen, men kroppen är nog rätt smart ändå!



Sv: Jo jag gillar också färgerna på bilden väldigt mycket :)



Kram

2009-11-10 @ 23:31:24
URL: http://theresewictoria.blogg.se/
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

Ibland kan tårarna hjälpa som du säger. Hoppas du hittar styrka att ta dig ur det hemska du hamnat i. Kram!

2009-11-11 @ 06:55:40
URL: http://emmasays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0