För att göra det lite enklare

... så förklarar jag hur jag skriver på min blogg,
för att det inte ska missuppfattas om igen~!

- Jag skriver i imperfekt eftersom att jag själv tycker att det är
lite enklare att leva in i det hela då.
Dessutom har det mesta ju redan hänt,
så varför rada upp allting som hänt som under ett enda stort förhör?

Jag är inte en människa som handlat prylar för dyra pengar som jag visar upp för avund.
Inte heller en som boostar mitt självförtroende genom att posa på en egobild.
Det är jag, och knappt annat för att retuschera till det finare.

...dessutom så är det ju också roligt att vara lite unik i mitt sätt på att skriva~ ;3

Vi kan ju nästan likna det här med en slags berättelse,
bara att den inte är färdiggjord ännu.
Fast en självbiografi, det vet vi ju inte exakt...

Det är den lilla orsaken till att jag skriver i dåtid, så det behöver inte utspela sig för något år sedan. :)
Ifall så... så skriver jag det för att göra det hela tydligt att uppfatta~!

Allra oftast så skriver jag faktiskt om vad som hänt under dagen,
eller gårdagen ifall tiden varit knapp.


"---" = Antingen vad någon person uttalar, eller om det handlar om en diskussion emellan mitt alter och ego.

("---") = Mina inre tankar.




... så där då, då var den lilla förklaringen färdig~

Kommentarer
Postat av: Mergime

nej för jag är inte smal och underviktig och håller in på att dö. Jag menar så länge jag orkar så är det ok.

oj vad hemskt för henne /: det kanske var en

wake up call.



arå,vi får se hur det blir :D kramar

2009-11-23 @ 17:57:38
URL: http://mergimebytyqi.webblogg.se/
Postat av: pinkhelp

Älskar ditt sätt att skriva på! :)

2009-11-23 @ 20:22:23
URL: http://pinkhelp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0